ТОЙОТА КЛУБ УКРАИНА
Клубная Жизнь => Мы и наши любимые машины => Тема начата: zbuduna от 30 Апреля 2016, 13:42:38
-
Певною мірою ексклюзивна Тойота, бо в Рівному є ще одна така ж.
Придбана машинка осінню 2015 року, враження позитивні, особливо трансформація салону - при складених сидіннях майже 2 кубометри об'єму.
З мінусів - низький кліренс.
Поломки:
Підшипник передньої лівої ступиці;
Моторчики центрального замка (це я так зрозумів, що класика);
Регулювання задньої дверки, бо просіла на наших чудових дорогах.
-
Привет и :kolobok_gc:
-
Добро припарковаться! :drink:
-
Витрати на авто:
Коврики та чохли 700 + 650 грн
Заміна гуми - 124 грн
Лампочки головного світла 220 грн
250 грн за комплект 4 моторчика прямо з Китаю.
Замiна лiтньої' гуми з 175/65 на 175/70 14-го дiаметру - 120 грн
121 600 км
Заміна масла, фільтрів (комплект для заміни приїхав разом з машиною) 80 грн за роботу.
-
:kolobok_gc: Рівненщина з поповненям !!! :drink:
-
... и шо постоянно в таком состоянии ? ... %)
Привет !!! :drink: :drink: :drink:
Добро Пожаловать !!!
-
... и шо постоянно в таком состоянии ? ... %).....
Що Ви маєте на увазі під таким станом?
П.С. Я сюди після Фіат-клубу прийшов, то інформації по моделям реально на порядок менше, аніж там.
Й по двигуну 1,4 д4д відомостей практично немає.
Інтервал заміни ланцюга, характерні проблеми та методи їх усунення... Нічого не знайшов.
-
какой пробег?
-
Що Ви маєте на увазі під таким станом?
П.С. Я сюди після Фіат-клубу прийшов, то інформації по моделям реально на порядок менше, аніж там.
Й по двигуну 1,4 д4д відомостей практично немає.
Інтервал заміни ланцюга, характерні проблеми та методи їх усунення... Нічого не знайшов.
цепь меняется на 200 тіс пробега. мотор отличный, особых проблем нет. у меня вот правда стал масло поджирать, но у меня 217 тыс уже. хотя рановато
-
Привет
-
Хай! :drink:
-
Вчора таки замінив моторчик активатора ЦЗ.
Він працює! %)
На черзі задня права дверця.
-
125 538 км.
Заміна моторчиків на трьох інших дверках.
По часу - менше 4 годин.
Моторчики розкурочувалися й ставилася нова задня частина з щітками на старий корпус та якір, тому що на якорю напресована шестерня.
На двох моторчиках старі щітки ще були в нормальному стані, але від гріха подалі замінили всі.
Лишилася дверка багажника.
-
Заправили кондиціонер. На шару 8)
-
:kolobok_gc:
-
129 905 км
Вібро- та шумоізоляція передніх дверей.
-
135 300 км.
Заміна оливи та фільтрів.
Всі фільтри Japanparts
-
:kolobok_gc:
-
137 300
Зміна гуми на зимову.
-
Новорічний шиномонтаж - 60 гривень.
-
хорошенькая мне б такую
-
27 січня
144 150 км
Фільтри, задні с/б ричагів та стійки стабілізатора - 1141 грн.
Мастило MOTUL 5w30 3,5л
І того, справа замінено все, а зліва закис болт в сайлентблоці передньому. Буде сайлентблок, тоді й заміню все відразу.
28 січня
І так, добрався до лівої сторони.
На те, щоб зняти ричаг потратилося 4 години. Ще такого не було.
Болт у втулці переднього с/б закис, прокручували, то зірвали приварену гайку, взяли в поміч балон з пропаном, шматок оцинковки й пляшку з водою. Болгарка старалася як могла й таки Тойотка здалася Laughing
4 довбаних години.
Передній сайлент - 80 грн
-
Треба було залити там все наперед ВД40, поки сайлент чекали, може легше б було крутити.
-
Треба було залити там все наперед ВД40, поки сайлент чекали, може легше б було крутити.
Ключове слово "може".
Не було б легше, бо запшикував за день до того, а коли розбирав ліву сторону, то обірвало гайку, що всередині в балці знаходиться, я й газовою горілкою грів, й саму втулку болгаркою надрізав щоб болта зберегти - без толку, а коли вже взялися за варварські методи - от тоді діло й пішло.
Зате все, що розбиралося перемазане нігролом. Тепер не закисне.
-
151 000
Заміна мастила гідропідсилювача з смердючки на Мотюль.
Заміна стійок стабілізатора.
154 470
Заміна мастила та всіх фільтрів.
Motul Ecolite 8100 5w30 3.5л.
156 тис.
Заміна гальмівних колодок перед/зад.
Ремонт коцки на лобовому - 200 грн
-
160 тисяч.
Встановлення магнітоли Кенвуд замість штатної.
Перехідник - 150 грн.
20 хвилин часу.
-
ПОЗДРАВЛЯЮ! Скинь фото нового майфуна , интересно как смотрится)
-
Фото магнітоли.
-
Фото магнітоли.
И всё? Я думал там 2 дин с экраном будет. Камера, мультики... Даже выезжающего экрана нет? А СД диски ещё кто-то использует?
-
Такой майфун может играть раз в 10 лучшую того что с откидным дисплеем. На своей короле тестил голову?
-
Я на своей менял исключительно ради дисплея. Очень привык к камере реверсной. А так конечно, кому что надо: кому экран, а кому звук...
-
Я не розділяю вашого невдоволення, панове.
Звук приблизно однаковий, екран мені не дуже потрібен, якщо бути відвертим.
Магнітола стала майже ідеально на штатні місця (без рамки), якщо не брати до уваги виправлений дефект перехідника, купленого на "караудіо" (зворотнього зв'язку по вайберу від них не спостерігалося після залишеного відгуку).
З мінусів - так це те, що штатним пультом не управляється. Все.
А так - закинув музики на флешку й катайся, поки не набридне. Й диски не треба записувати.
-
ради флэшки взял?
-
Магнітола з попередньої машини лишилася, а в стандартній накрився CD, так що довго не думали.
Радіо мене просто дістало.
-
161777
Заміна сайлентблоків задньої балки.
-
Страхівка - 480 грн.
бублики на стійки стабілізатора - 320 грн (16 штук)
Три фільтри та втулки стабілізатора 415 грн.
-
В сім'ї поповнення.
-
164 200
Заміна мастила та фільтрів.
-
Заміна втулок та стійок стабілізатора.
-
как для меня то очень маленькая
-
как для меня то очень маленькая
А в салоні місця стільки, що можна груповушкою займатися.
Заміна ременів гідропідсилювача та генератора.
-
Пробіг Яріса перетнув позначку в 200 тис. км.
Нічого, окрім заміни мастила та фільтрів машина не потребувала за цей час.
Мій улюблений Уно Турбо довелося продати ще в жовтні, і ось, пройшло півроку і в сім'ї поповнення - Daihatsu YRV 1.3 16v, 2001 року, 154 тис. пробігу на панелі. По стану авто - якщо й змотали, то небагато.
Комплектація:
ГУР
ABS
4 ЕСП
2 комплекти гуми
Колір - червоний :D
154500 - заміна мастила та фільтрів.
-
Тойота не ломалася, лиш ТО.
В Дайхатсу побилося лобове, встановлено ГБО, ревізія задніх гальмівних магістралей і шумоізоляція більш ніж на сотню зелених, яка великого ефекту не дала, навідміну від Тойоти.
Витрата газу від 11 літрів у морози до 7.5 у теперішній час. У переводі на гривні геть непогано.
-
Разве D4D не дизель?
-
Разве D4D не дизель?
Звичайно, що дизель.
Яріс:
Вже 231 ткм.
Промивка радіатора пічки, заміна помпи, антифризу.
Заміна сайлентблоків по колу, задні поліуретанові, перед Фебі.
Заміна мастил само собою.
Дайхатсу:
172 ткм
Передня лямбда
Резонатор + глушник
Задні пружини
ТО передніх гальм
ТО ГБО
Ремінь генератора
Олива й фільтри)
-
Интересно, в чём разница между "мастылом" и "олывою"? :)
-
Интересно, в чём разница между "мастылом" и "олывою"? :)
То для різноманіття :)
-
Дайхатсу:
Заміна комплекту зчеплення 2900 грн
Ревізія стартера та генератора 700 грн
Робота - 0 грн
-
Нижній лямбда зонд + 5 л мастила
2900 грн.
-
Интересно, в чём разница между "мастылом" и "олывою"? :)
Разница всё таки есть, мастило, это субстанция для смазывания, подразумеваем смысловую нагрузку, в сторону технического использования, тоисть, в эту категорию попадает и солидол и литол и даже сало :) и все мажущие материалы, а олива, это нечто жидкое, не всегда техническое, хотя олива может быть и моторной, и если разделить термины, то мастило, это твёрдое, или малотекучее, а олива, это жидкое. :pleasantry: