Не зовсім вірна думка, компресія наприклад в нормі, але клапана зажаті, робити двигун буде, але може троїти і тд, неправильна робота із за зажатих клапанів, теж буде завищений розхід, замітити цю проблему, можливо тільки коли двигун вже погано заводиться і дуситься, поки ці зазори ще хоч якось прикриваються відкриваються, буде просто завищений розхід, комп діагностика в цей час може взагалі не показувати помилок, або кидати помилки на збагачену, збіднену суміш, або збої в роботі якогось циліндру, думають як правило на свічки або катушки, міняють, а результату нема, потім власник їздить від сервісу до сервісу, поки якась мудра голова, не запитає який у автомобіля пробіг і коли регулювались клапана.
Не памятаю як на тойоті, на субару форестер, регламент регулювання, кожні 50 тис.