Параметр ЕТ - "виліт диска", вказує на положення диска на ступиці, (деталі можна пошукати), але основне, це те, що чим більший виліт, тим глибше колесо "втоплене" в арку і навпаки, чим менший - тим більше колесо "випирає" за межі авто.
Колія стає ширша, начебто плюс, та не все так просто...
Окрім збільшення колії, отримуємо зміну роботи підвіски, а точніше на неї діють зусилля і виникають напруження, на які вона не розрахована. Це неминуче веде до пришвидшеного зносу її елементів, впливає на керованість авто, а при екстремальних навантаженнях може бути навіть небезпечним для життя.*
Ширина диска 7 - ширший диск - ширшу гуму можна надіти. І якщо збільшити ширину диска, але не змінити виліт, то зростає ймовірність того, що колесо буде торкатись стійки чи арки.
Більший діаметр, зазвичай, має виключно естетичний ефект. Окрім випадків, коли встановлюються більш продуктивні гальма.
Гума...
215/55 R17 - збільшує кліренс, але через більший діаметр збільшується навантаження на елементи трансмісії (тертя колеса об арку не беремо до уваги). Для прикладу, джипери багато можуть розказати про великі колеса і порвані полуосі і т.д.
Зміна дисків і гуми може призвести до зміни ще одного параметру - непідресорені маси. Збільшення загальної маси колеса зменшує комфорт і знову ж таки збільшує навантаження на підвіску і навпаки.
В загальному, якщо є бажання міняти колеса, то міняти на аналогічні, або
максимально схожі до заводських розмірів (хоча легші колеса - це тільки плюс). Інженери ці розміри підбирали, розраховували, вклавши немало часу і знань, та ще й за велику зарплату.
Доречі, побутує думка, що зараз запас надійності техніки, в тому числі і автомобілів, знижується. За що окрема "подяка"
маркетологам.
*Хтось скаже: "їжджу на нестандартних дисках роками і не парюсь" - вітаю, запас міцності вашої підвіски і трансмісії "перекриває" навантаження, які створюють ваші умови експлуатації, поки.
banzai підсумував все сказане вище
Только так: 205/65R15 или 205/60R16 или 215/50R17