Автор Тема: К Кемрику купили младшего брата Chevy Volt (просто решил поделиться радостью :)  (Прочитано 4025 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн vitoc007 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 26
  • Регион: Киевский
А чего уже продаете, что то не устроило?

Оффлайн Andrew2009 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 249
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Даже наоборот, я вроде где-то раньше писал, но повторюсь, это америкос, поэтому в Европе на нем уже по-любому что-то "наварили", а учитывая наличие знакомых в штатах, которым уже поставлена задача по подбору такого же вольта 2014-2015 г. (по их словам более интересные цены там начинаются с декабря, поскольку начинается следующий год), запланировал за эти пару месяцев неспешно продавать этот, а потом взять такой же со штатов (просто там выбор больше :) ). Поэтому на сайте продажа не срочная

Оффлайн Fokstrot >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1431
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Просто решил поделиться радостью))
Люди не меняются, я просто лучше их узнаю.

Оффлайн Andrew2009 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 249
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Спрашивали насчет растаможки.
Вот пару начальных моментов, которые прошел сам (готовил небольшую статью по этому поводу, поэтому из нее инфо на укр.).

Перед тим, як поїхати за ним чи замовити службою доставки, потрібно сплатити авансом всі митні платежі та оформити так звану митну декларацію, для того, щоб українська прикордонна служба та українська митниця мали можливість взагалі впустити в Україну Ваш автомобіль.
Для розрахунку необхідних платежів (акциз, мито та ПДВ) наполегливо рекомендую звернутись до професійного митного брокера за місцем Вашого постійного проживання. Ключове слово «професійного», оскільки велика кількість наявних «штучних» митних брокерів, які часто діють при місцевих митницях нічого не тямлять в процесі розмитнення авто. Тим паче, що протягом 2016 року процедура розмитнення ТЗ та вимоги до неї з боку органів ДФС (ми не повинні забувати, що митниця сьогодні працює в структурі ДФС) значно посилились (можливо, це викликано послабленням для людей законодавства в сфері ввезення автомобілів для власного користування ).
Приблизний розмір митних платежів (без послуг митного брокера, вартості перекладу необхідних документів, сертифікації, інших експертиз) кожен може порахувати сам:
- Акциз (для електромобілів він фіксований та складає близько 109 євро, з копійками), для інших ТЗ він розраховується з урахуванням вимог чинного законодавства, зміни до якого набули чинності з 01.08.2016 р.
- Розмір мита (для електромобілів типу Ліфа чи Тесли, які обладнані виключно електродвигуном, він складає 0%), в моєму випадку розмір мита складає 10%, оскільки вказаний електромобіль обладнаний не лише електродвигуном.
Примітка. Тут не слід плутати Електромобіль (Plug-in car) з гібридним автомобілем (Hybrid), основна відмінність між якими полягає в тому, який агрегат є основним для приведення в рух ведучої осі коліс автомобіля. Наприклад, у Toyota Camry Hybrid – це двигун внутрішнього згоряння (потужність 146 к.с.), на допомогу якому працює електромотор (потужність близько 45 к.с.), а у Chevrolet Volt – це електродвигун потужністю (111 кіловат, що складає приблизно 144 к.с.), який заряджається від розетки та потім від ДВЗ.
- Розмір ПДВ (20%), який сплачується на загальну вартість автомобіля, так звану митну вартість, включаючи акциз та нараховане мито
Розрахувавши таким чином орієнтовну суму відрахувань до бюджету, виходячи із планового курсу валюти, який може бути збільшений в майбутньому (рекомендую, про всяк випадок при оплаті цих коштів збільшити ці авансові платежі на 7-10% з метою уникнення валютних коливань на майбутнє), погоджуємо вказану суму з митним брокером та сплачуємо її на відповідні реквізити в Держказначействі України.
Тепер ми можемо обирати автомобіль, який наша душа забажає та розмір гаманця дозволяє. При цьому потрібно врахувати один малозгадуваний, але дуже важливий факт – автомобіль має бути сертифікований в Європі та мати всі відповідні маркування про таку сертифікацію (на всіх скляних елементах кузова, ременях безпеки, ліхтарях), двигун має бути відповідним Євро-5 (мені здається, що ще пропускають і Євро-4, однак у Chevrolet Volt Євро-5, тому з цим проблеми я не мав).
На жаль, але українська система сертифікації на даний момент взагалі не пропускає автомобілі призначені для американського ринку (я не буду коментувати в цій статті причини, ймовірно, ми краще ставимось до систем безпеки в дорозі, ніж якісь там «американці» ). Наявність навіть європейського свідоцтва про сертифікацію (у мене був) ще не означає, що ви пройдете без проблем сертифікацію завезеного Вами авто в Україні, оскільки, наприклад, у Вас на вітровому чи боковому склі може не стояти маркування європейського стандарту або передній ліхтар головного світла може навіть мати таке маркування, але бути від англійського авто (згадуємо, що в Англії рух лівосторонній, а тому промені світла дивляться зовсім в іншу сторону), а Англія теж Європа і має таке ж позначення Авто, що не буде мати всі належні маркування та не зможе пройти сертифікацію, не може бути поставлено на облік, залишається лише один шлях – на «розборку». До речі, в Україні всього 6 уповноважених центрів на проведення сертифікації транспортних засобів. Чому їх лише 6 і чому нашим урядом вимагається окрема сертифікація авто, які без проблем експлуатуються в США чи Європі (це ті країни, на які ми, типу, маємо рівнятись) – це окрема цікава для дослідження журналістами тема, яка може відкрити багато цікавого і нового.
Таким чином, сплативши всі необхідні платежі до бюджету за розмитнення, упевнившись у тому, що обраний нами автомобіль буде мати повністю європейське маркування та пройде в Україні без проблем сертифікацію, можемо придбавати автомобіль, оформлювати всі необхідні документи на нього на своє ім’я. Не рекомендую придбавати автомобіль, поклавшись на когось із «спеціалістів», не полініться витратити 500-800 євро та поїхати/полетіти за автомобілем самостійно (для ввезення не електромобілів, а звичайних бензинових чи дизельних ТЗ, це є навіть обов’язком – самостійне ввезення), порівняйте 3-5 різних варіантів авто. Дуже часто, фото авто розміщених в інтернеті не відповідають фактичному стані та вигляду авто. Ми дивились на один білий Chevrolet Volt, правда, 2013 року випуску, який ідеально виглядав на фото і ціна була більш-менш адекватною, але побачивши авто вживу, відразу видно, що ТЗ після декількох аварій, відновлений похабно, та має пошкодження лако-фарбового покриття майже по всій поверхні авто.
Придбаємо автомобіль, отримуємо на нього транзитні номери, але поки завозити в Україну не поспішаємо, перед завезенням авто на територію України, нам потрібно за допомогою брокера оформити декларацію на ввезення авто, інформацію на яку ми маємо лише після оформлення договору купівлі-продажу чи інвойсу. Тобто, ідеальна (але не зовсім дешева) процедура, коли ми поїхали вибрали авто, залишили його на стоянці під охороною, привезли всі документи, оформили спільно з митним брокером декларацію на ввезення цього авто, отримали номер цієї декларації та повернулись за автомобілем для його фізичного ввезення на територію України.

Оффлайн Gebas >>

  • Член Клуба
  • *****
  • Сообщений: 2677
  • Пол: Мужской
  • Регион: Одесский
Будущее уже наступило!

Оффлайн denic >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 44
  • Регион: Одесский