Автор Тема: Размер шин и дисков на Camry 20 ( варианты замены )  (Прочитано 6227 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
Всем доброго времени суток. Помогите решить такую дилемму. На моей Camry vx20 стоят шины лето 225/45 R17 на литых дисках от прошлого владельца и зима 205/65 R15 на железяках. Летнюю резину надо менять.
Сайты по продажам шин выдают такое:
Заводской размер:    205/65 R15
Варианты замены:   205/60 R16, 215/55 R16, 215/55 R17, 225/50 R17

Интересен вариант 215/55 R17, т.к. уже есть диски, добавится +1см к клиренсу и мягче станет, чем сейчас. Но есть сомнения, не будут ли затирать подкрылки, особенно при полном вывороте руля?

Может кто сталкивался, подскажите?
На каких шинах-дисках сами ездите летом, зимой? Нужны тех. параметры.

Оффлайн Андрей Николаевич >>

  • Администратор
  • Санитар форума 2015
  • Член Клуба
  • Член Совета Клуба
  • *****
  • Сообщений: 26974
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
всё зависит от вылита диска (параметр ЕТ)
двадцатка на 17 дисках это жестко для подвески.

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
2 ТС:
Якщо номально 225/45 R17, то 215/55 R17 терти не повинно. Намотайне 1 см чогось на колесо і буде вам точна відповідь  ;)
До заводського розміру колеса, на 17" краще підходять шини - 205/50/R17, 215/45/R17, 215/50/R17 і т.д.
Шинний калькулятор Вам в поміч.
П.С. Різниця в кліренсі між заводськими 205/65 R15 і бажиними 215/55 R17 на +1,8 см - прямо ЖИП.  %)
« Последнее редактирование: 04 Мая 2017, 11:53:41 от baskos »
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
Андрей Николаевич, спасибо за ответ.
По параметру ET у меня железяки R15 6J ET45, а литьё R17 7J ET40.
На счет жесткости, мне машина досталась уже на 17-х дисках.

Вопрос, на каких дисках/шинах сами ездите (лето/зима) и чтобы предпочли поставить на моем месте?

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
baskos, дякую за оперативну відповідь. Калькулятор каже 215/55 R17 наче нормуль.
А збільшееня кліренсу для мене, як  бонус. Ганяю й по області, а там дорог зовсім немає.

А що у вас стоїть, або що можете порадити? Взяти заводські R15 205/65 на залізних дисках або 215/55 R17 на литті?

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
baskos, дякую за оперативну відповідь. Калькулятор каже 215/55 R17 наче нормуль.
А збільшееня кліренсу для мене, як  бонус. Ганяю й по області, а там дорог зовсім немає.

А що у вас стоїть, або що можете порадити? Взяти заводські R15 205/65 на залізних дисках або 215/55 R17 на литті?

Якщо коротко:
1) В розмірі 215/55 R17, можу порадити Тест шин . Для себе, в цьому розмірі, відзначив дві моделі: Goodyear Efficient Grip Performance і Hankook Ventus Prime3 K125

2) Стандартні розміри дисків і відповідний розмір шин, що чітко зазначає завод-виробник.

Розгорнуту відповідь можу дати чуть пізніше. Звісно, якщо це цікаво :)

« Последнее редактирование: 04 Мая 2017, 15:46:49 от baskos »
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
Розгорнуту відповідь можу дати чуть пізніше. Звісно, якщо це цікаво :)

Так, дуже цiкаво!

Оффлайн banzai >>

  • Член Клуба
  • *****
  • Сообщений: 7747
  • Пол: Мужской
    • Светодиодное Освещение
  • Регион: Одесский
  • Автомобиль: Aurion 2010
Только так: 205/65R15 или 205/60R16 или 215/50R17
Camry SXV20 —> Celica ZZT23 —> ES300 MCV30 —> Camry ACV30 —> Celica ZZT23 —> Aurion GSV40

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
Параметр ЕТ - "виліт диска", вказує на положення диска на ступиці, (деталі можна пошукати), але основне, це те, що чим більший виліт, тим глибше колесо "втоплене" в арку і навпаки, чим менший - тим більше колесо "випирає" за межі авто.
Колія стає ширша, начебто плюс, та не все так просто...
Окрім збільшення колії, отримуємо зміну роботи підвіски, а точніше на неї діють зусилля і виникають напруження, на які вона не розрахована. Це неминуче веде до пришвидшеного зносу її елементів, впливає на керованість авто, а при екстремальних навантаженнях може бути навіть небезпечним для життя.*
Ширина диска 7 - ширший диск - ширшу гуму можна надіти. І якщо збільшити ширину диска, але не змінити виліт, то зростає ймовірність того, що колесо буде торкатись стійки чи арки.
Більший діаметр, зазвичай, має виключно естетичний ефект. Окрім випадків, коли встановлюються більш продуктивні гальма.
Гума...
215/55 R17 - збільшує кліренс, але через більший діаметр збільшується навантаження на елементи трансмісії (тертя колеса об арку не беремо до уваги). Для прикладу, джипери багато можуть розказати про великі колеса і порвані полуосі і т.д. ;)

Зміна дисків і гуми може призвести до зміни ще одного параметру - непідресорені маси. Збільшення загальної маси колеса зменшує комфорт і знову ж таки збільшує навантаження на підвіску і навпаки.

В загальному, якщо є бажання міняти колеса, то міняти на аналогічні, або максимально схожі до заводських розмірів (хоча легші колеса - це тільки плюс). Інженери ці розміри підбирали, розраховували, вклавши немало часу і знань, та ще й за велику зарплату. :secret:

Доречі, побутує думка, що зараз запас надійності техніки, в тому числі і автомобілів, знижується. За що окрема "подяка" :aggressive: маркетологам.

*Хтось скаже: "їжджу на нестандартних дисках роками і не парюсь" - вітаю, запас міцності вашої підвіски і трансмісії "перекриває" навантаження, які створюють ваші умови експлуатації, поки.

banzai підсумував все сказане вище
Только так: 205/65R15 или 205/60R16 или 215/50R17
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1713
  • Регион: Тернопольский
Субару форестер у товариша на 15 катках зимою і моя 20ка на 205-65-15, практично один в один по кліренсу, але я вже поміняв пружини і стійки після покупки, бо машина була на пузі, і зміна коліс до 17 радіусу, давала лише візуапьне збільшення кліренсу та самообман.

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
Спасибо всем за советы. Для себя примерно определился.
Или на свои железные пока поставлю 205/65 R15.
Или, если бюджет позволит, возьму  205/60 R16 , ну и диски к ним.

Как переобуюсь, покатаюсь - отпишусь!


Оффлайн Владимир77 >>

  • Член Клуба
  • *****
  • Сообщений: 1981
  • Пол: Мужской
  • Регион: Одесский
Только так: 205/65R15 или 205/60R16 или 215/50R17
Можно ещё 195/70/15

Оффлайн Эдвард >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 351
  • Пол: Мужской
  • Регион: Черниговский
у меня на 20-ке стояли диски с параметрами: R17 7,5j, ЕТ35 и резиной 205/55, немного шоркало об задние арки, подрезал арки на 3 мм и всё ок, при вашем вылете эта резина будет нормально, но 215/55/17 даже при вылете ЕТ40 все равно будет цеплять об задние арки, а с переди нормаль будет
хиляет, либо не хиляет! так вот если не хиляет, то и хобот не тарахтит!

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
Всем спасибо за советы!
До замены стояли шины  225/45 на дисках R17, еще и 'короткие' пружины. Вид был агрессивный, машина была занижена, но по нашим дорогам так ездить не вариант, слишком жестко.
Пружины заменил на стоковые.
Поставил себе диски с 30-й Camry и шины поменял на 205/60R16.
Машина стала себя мягче вести на выбоинах, острота управления субьективно немного изменилась в сторону валкости. Но,как по мне ездить стало комфортнее.
 
https://www.screencast.com/t/uD9ZzvjNx
https://www.screencast.com/t/vjyLxqXOo

P.S. забыл сделать фото,как было 'до'. 

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
 "Тюнінг" на саморізах Ви робили?

Вибачте за офтоп, не втримався :pardon:
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн Andrey_D >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Регион: Харьковский
"Тюнінг" на саморізах Ви робили?

Вибачте за офтоп, не втримався :pardon:

Дякую за змiстовну критику. 'Тюнінг' залишився у спадок від попереднього власника. Менi самому багато чого не подобається (фейкові воздухозабірники, номерна табличка, пошкрябані бампери, обвіс не того кольору, по капоту є питання, газ не стоїть), але до всього руки не доходять. В процесі  :)

Оффлайн banzai >>

  • Член Клуба
  • *****
  • Сообщений: 7747
  • Пол: Мужской
    • Светодиодное Освещение
  • Регион: Одесский
  • Автомобиль: Aurion 2010
Согласен, Камри любит оригинал. 20-ка имеет заводской очень оригинальный дизайн как на мой взгляд.
Camry SXV20 —> Celica ZZT23 —> ES300 MCV30 —> Camry ACV30 —> Celica ZZT23 —> Aurion GSV40