Японська компанія довгий час відмовлялася слідувати головній тенденції в двигунобудуванні останніх років, яка передбачає перехід з «атмосферників» на двигуни меншого робочого об’єму, але з турбонаддувом. На чотирициліндрові турбодвигуни сьогодні роблять ставку і європейці (Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen, Peugeot-Citroen), і американці (Ford і GM), і корейці (Hyundai-Kia), і ось настала черга Тойоти приєднатися до них.
Першою моделлю, яка отримає новий двигун, стане компактний кросовер Lexus, який побачить світ у кінці 2014 або початку 2015 року. У заявці, поданій в американське патентне бюро, нову модель називають Lexus NX 200t (до речі, у цієї моделі буде і гібридна модифікація NX 300h). Бензинова 2-літрова турбочетвірка потужністю близько 200 сил буде впроваджена на багатьох моделях японського концерну. Саме вона стане «топовим» двигуном для RAV4, замінивши нинішній 2,5-літровий атмосферний агрегат. Також турбодвигун стане «молодшим» двигуном для седанів Lexus IS.
Перехід на турбодвигуни обумовлений прагненням автовиробників робити все більш економічні і екологічні автомобілі. Турбочетвірка по віддачі порівнянна з невеликим V6, але при цьому важить менше – саме в цьому і є головний виграш.