Автор Тема: Все про електроусилитель.  (Прочитано 1289 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Avensis T25 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Пол: Мужской
  • Регион: Хмельницкий
Все про електроусилитель.
« : 09 Мая 2017, 17:47:45 »
Історія почалась одразу як купив авто. Начитавшись форумів поліз розбирати електропідсилювач, повернув вал на 90 градусів. Все ок, через пару днів знов те саме. Розібрав знову, повернув, знову все ок на пару днів. Короче так було 5 разів. Знайшов на розборці рульовий вал в зборі з малим пробігом. Коли до діла а він непідходить він з праворукої. Перебрав з двох одну, знову на пару днів. Появилась ще одна проблема, в одну сторону крутиться добре в іншу незовсім.
Короче за рік розбирав і складав разів десять. Міняв хрестовини два рази теж не надовго.
Вже навіть думав міняти авто но знайшов люфт в рульовій рейці і думаю що це від неї все розбивалось.
Записався на реставрацію рейки.
Далі буде..............

За весь цей час навчився обнуляти калібрувати виставляти обучати і т. д. все що стосується електропідсилювача.
У кого будуть проблеми чи запитання з радістью допоможу.
Лучше Тойоти тільки Лексус

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 943
  • Регион: Тернопольский
Re: Все про електроусилитель.
« Ответ #1 : 09 Мая 2017, 20:40:10 »
Який вал повертав, там шестерню пластмассову в механізмі треба повертати, правда при хорошій виробітці помагає не на довго, і на люфт її перевір, вона коли вироблена в посадочному, то можна пластінку підкинути, ще тисяч на парканадцять хватить.
Згадав,  проблеми ще в реле бувають, ну і якщо сама рейка стукає, теж можливі проблеми, о.
« Последнее редактирование: 09 Мая 2017, 20:48:59 от sergey2 »

Оффлайн Avensis T25 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 10
  • Пол: Мужской
  • Регион: Хмельницкий
Re: Все про електроусилитель.
« Ответ #2 : 10 Мая 2017, 01:07:12 »
Повертав вал разом із шестернею. Останній раз підклав пластину. І ще набив повно селіконової змазки.
Шестерню знімати нераджу. І нівякому  разі нічим нестукати по  валу.
На ньому посередині є зуби на дачик, він там якщо деформується то можна викидати його на металолом.
Доречі маю проблеми з цим магнітним дачиком. Незнаю взагалі чому я до нього поліз но він походу збився. І тепер руль в ліво крутиться легко а в право туго.
Програмно некалібрується поки небуде ідеально як з заводу виставлені магнітні кільця дачика відносно зубців валу.
« Последнее редактирование: 10 Мая 2017, 01:15:43 от Avensis T25 »
Лучше Тойоти тільки Лексус

Оффлайн Ventel >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 2
  • Регион: Киевский
Re: Все про електроусилитель.
« Ответ #3 : 11 Марта 2018, 17:13:06 »
Доброго дня,
Маю такуж проблемус ЕУР шестернею. Теж повернули на 90 стук залишився але вже в другому положені і явно менше. При цьому ТРК відключено і не включаеться також чомусь аварійка не працює. Може є якісь поради аюо як калібрувати той датчик.