Якось довелось заїхати на ОФ сервісну странцію через проблеми з замиканням дверей. То була дрібниця - замок просто замерз як вияснилось. І при нагоді спілкувався з тестером чи як він там називається- людина, яка приймала в мене машину і здавала її мені назад. І він мені розповів, що при включені пічки бажано включати циркуляцію повітря в середини салону ібо якщо цього не робити, то бувають випадки що забір сирого повітря призводить до концентрації вологи і той конденсат прямо з обшивки криші капає як протікаючий кран. Це викликало в мене подив. Але, памятаючи про цю розповідь, став в 80% випадках включати циркуляцію повітря інсайд.
І два дні тому, їхав я до батьків жінки (100 км від Львова) та помітив краплю води біля ліхтаря, який розміщений біля лобового скла. Придивившись, я помітив, що по обидва боки від ліхтаря - обшивка мокра.
Думаю, що це саме той випадок, про який мені розповідали. Звичайно той конденсат рікою не лив, але коли я зловив яму, то капель так десяток злетіло.
Видно волога потроху збиралася і замерзла. І коли я кожного дня їду на роботу, то повітря в салоні не встигає добре прогрітись, оскільки мені до роботи 20-35 хв. їхати. А в даному випадку я їхав за місто, тому салон прогрівся - каплі потекли.
Причиною цього ацтойного явища також можуть бути ворсові килимки, які зимою мальоха не зовсім практичні. Але я пару разів забирав їх і висушував, тобіш слідкував за ситуацією. Не знаю. Якось це дивно. Крім того я декілька років їздив на тойотах. Подібного гонєва не спостерігалося. Правда килимки були гумові
.
Чи зустрічалося Вам щось подібне? Думаю придбати треба ті кляті гумові килимки ібо ну його нафіг з такими приколами. Правда їх вартість в салоні 500 грн. (оригінальні). Дороговато однако. Ще є варіант з універсальними китаймькими за 250 грн. але їх треба буде підрізати, вирізати і т.д. Ще не вирішив.