2romeo: напиши, будь ласка, що там у мануалі написано про оливу двигуна 1,33. Бо в мене Корола буде лише через місяць. Двигун 1,33 мене цікавить.
Ходив на тест-драйв у минулу суботу бо досі не можу визначитися що брати: 1,33 чи 1,6.
З погодою трохи не повезло. Періщив такий дощ, що на трасі Київ - Бориспіль не було видно машин у 20 метрах.
Спочатку проїхався на 1,6 АТ (1,6 МТ на тесті не було). Поки торкнув газ та перекинувся парою слів з продавцем салону на спідометрі вже було 140. Машина на трасі стоїть як вкопана, швидкість не відчувається. Кік-даун викликає легкий поштовх та відчутне прискорення (тільки тут почув голос мотора). Тестував розгон зі 110 до 140 пару разів. Нормальне прискорення. В салоні комфортно, двигун майже не чув (ймовірно через шум від дощу). Корола була керованою, але я і не робив різких рухів на мокрому асфальті.
У другий тест поїхали на 1,33 МТ. Враження непогані (думав буде гірше), але є нюанс.
Стартує Корола 1,33 впевнено. Я зупинявся на повороті перед виїздом на трасу і трохи більше дав газу з першої передачі (боявся заглохнути, бо хтось у форумі писав про те, що треба крутити двигун 1,33 більше ніж звичайно). Почув писк гуми об асфальт і Корола пішла з ентузіазмом набирати швидкість. Взагалі до 100 км/г швидкість набирає впевнено. У порівнянні з моєю попередньою машиною (Мазда-626 2,0 МТ) я не помітив суттєвої різниці. Коробка МТ сподобалась - дуже м'якенька. Передачі перемикаються швидко і комфортно, буквально двома пальцями: раз-раз-раз і вже на шостій.
Тепер про "нюанс". Після 100 км/г Корола 1,33 набирає швидкість дуже неохоче - повільно. Після 110 приріст швидкості мізерний. Газ - в підлогу, час іде, а стрілка спідометра ледве рухається. Подумав, що на обгоні від такої поведінки машини можна і посивіти.
Миттєвий розход пального у 1,33 при кік-дауні на 110 км/г лише 10-10,5 л (1,6 АТ при кік-дауні показував більше 20 л).
Резюме: до 100 км/год Корола з 1,33 веде себе так само, як і з 1,6. Після 100 км/год мотор 1,33 набирає швидкість дуже повільно.
Тепер, нарешті, я зрозумів чому 1,33 назвали "City"
Такі справи...
Не дивлячись на таку особливість "City", я поки що не дійшов остаточного висновку, яку машину купити (1,33 чи 1,6). Зараз я рідко їду по трасі швидше 90-100 км/г, навіть коли немає ніяких обмежень. Сім'я та безпека - це саме головне. Якщо брати 1,33 то прийдеться пристосуватися до її поведінки на обгоні, думаючи під час неспішного прискорення про те, як вона гарно економить сімейний бюджет.
...Забув на тест-драйві зробити одні річ - протестувати динаміку розгона після 100 км/г на 4-й передачі замість шостої. Може не все так і погано ?
Що скажуть власники 1,33 ? Як у вас справи із обгонами ?
>Afox тоесть ты хочеш сказать, что стелс реально круче сверлит чем королла 1,6 ? swoon ну-ну
Факти такі: сенс 1,5 (86 к.с.) має вагу 1036 кг. Корола 1,33 (101 к.с.) важить 1400 кг. Різниця Короли: +14 к.с. і +400 кг.
Суб'єктивно: я їздив на Ланосі брата (1,5 МТ). Скажу, що від 90 до 130 він розганяється досить динамічно. Швидше Короли 1,33. Правда, все це супроводжується помітним шумом.