Автор Тема: Владельцы Corolla City 1.3  (Прочитано 629724 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Ив-Фр >>

  • Кандидат
  • ***
  • Сообщений: 392
  • Пол: Мужской
  • Регион: Ивано-Франковский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #120 : 05 Февраля 2011, 08:16:53 »
А мне хватает мощности на 1,33 сити.............раскручивает ее надо :secret:
Алкоголь в малых дозах полезен в любом количестве!

Оффлайн Sava >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 217
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #121 : 05 Февраля 2011, 10:37:13 »
не понял вопроса? под "стелс" ты имел ввиду сенс? я хотел сказать что от машины такого класса хотелось бы динамики и мотор 1.6 с ней справляется в натяг. Для короллы 1.6 это минимум ИМХО.

я вот пересел на сити после ланоса....то что ланос сильнее гудит ещё не значит что он мощнее ))) ну а 1.6 и подавно должно хватать
Никогда не сожалей о сделанном ...

Оффлайн romeo >>

  • Член Клуба
  • Хранитель порядка ТКУ...
  • *****
  • Сообщений: 4478
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #122 : 06 Февраля 2011, 15:24:24 »
volodya327 по поводу рекомендации масла - в мануале указано, какое лить
Я перестал спорить с дураками - они опускают до своего уровня и побеждают за счёт опыта

Оффлайн volodya327 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 28
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #123 : 07 Февраля 2011, 10:56:07 »
2romeo: напиши, будь ласка, що там у мануалі написано про оливу двигуна 1,33. Бо в мене Корола буде лише через місяць. Двигун 1,33 мене цікавить.

Ходив на тест-драйв у минулу суботу бо досі не можу визначитися що брати: 1,33 чи 1,6.
З погодою трохи не повезло. Періщив такий дощ, що на трасі Київ - Бориспіль не було видно машин у 20 метрах.
Спочатку проїхався на 1,6 АТ (1,6 МТ на тесті не було). Поки торкнув газ та перекинувся парою слів з продавцем салону на спідометрі вже було 140. Машина на трасі стоїть як вкопана, швидкість не відчувається. Кік-даун викликає легкий поштовх та відчутне прискорення (тільки тут почув голос мотора). Тестував розгон зі 110 до 140 пару разів. Нормальне прискорення. В салоні комфортно, двигун майже не чув (ймовірно через шум від дощу). Корола була керованою, але я і не робив різких рухів на мокрому асфальті.

У другий тест поїхали на 1,33 МТ. Враження непогані (думав буде гірше), але є нюанс.
Стартує Корола 1,33 впевнено. Я зупинявся на повороті перед виїздом на трасу і трохи більше дав газу з першої передачі (боявся заглохнути, бо хтось у форумі писав про те, що треба крутити двигун 1,33 більше ніж звичайно). Почув писк гуми об асфальт і Корола пішла з ентузіазмом набирати швидкість. Взагалі до 100 км/г швидкість набирає впевнено. У порівнянні з моєю попередньою машиною (Мазда-626 2,0 МТ) я не помітив суттєвої різниці. Коробка МТ сподобалась - дуже м'якенька. Передачі перемикаються швидко і комфортно, буквально двома пальцями: раз-раз-раз і вже на шостій.
Тепер про "нюанс". Після 100 км/г Корола 1,33 набирає швидкість дуже неохоче - повільно. Після 110 приріст швидкості мізерний. Газ - в підлогу, час іде, а стрілка спідометра ледве рухається. Подумав, що на обгоні від такої поведінки машини можна і посивіти.
Миттєвий розход пального у 1,33 при кік-дауні на 110 км/г лише 10-10,5 л (1,6 АТ при кік-дауні показував більше 20 л).

Резюме: до 100 км/год Корола з 1,33 веде себе так само, як і з 1,6. Після 100 км/год мотор 1,33 набирає швидкість дуже повільно.
Тепер, нарешті, я зрозумів чому 1,33 назвали "City" :)
Такі справи...
Не дивлячись на таку особливість "City", я поки що не дійшов остаточного висновку, яку машину купити (1,33 чи 1,6). Зараз я рідко їду по трасі швидше 90-100 км/г, навіть коли немає ніяких обмежень. Сім'я та безпека - це саме головне. Якщо брати 1,33 то прийдеться пристосуватися до її поведінки на обгоні, думаючи  під час неспішного прискорення про те, як вона гарно економить сімейний бюджет.
...Забув на тест-драйві зробити одні річ - протестувати динаміку розгона після 100 км/г на 4-й передачі замість шостої. Може не все так і погано ?

Що скажуть власники 1,33 ? Як у вас справи із обгонами ?


>Afox тоесть ты хочеш сказать, что стелс реально круче сверлит чем королла 1,6 ? swoon ну-ну

Факти такі: сенс 1,5 (86 к.с.) має вагу 1036 кг. Корола 1,33 (101 к.с.) важить 1400 кг. Різниця Короли: +14 к.с. і +400 кг.
Суб'єктивно: я їздив на Ланосі брата (1,5 МТ). Скажу, що від 90 до 130 він розганяється досить динамічно. Швидше Короли 1,33. Правда, все це супроводжується помітним шумом.
« Последнее редактирование: 07 Февраля 2011, 11:15:16 от volodya327 »

Оффлайн volodya327 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 28
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #124 : 07 Февраля 2011, 11:03:59 »
Спитав у консультанта, чи можна встановити на 1,33 круїз-контроль та кнопки керування магнітолою ?
Він відповів, що круїз - так, можна. Кнопки керування "музикою" - ні.
Вартість встановлення круїзу на 1,33 приблизно 1300 грн.

Оффлайн fighter1 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 775
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #125 : 07 Февраля 2011, 11:12:04 »
В общем, прошлым летом на одесской, возвращался с моря, влупил дождяра что пришлось щетки включать на последнюю скорость, ехал за шурином, у него номера на хонде пилот позволяют лихачить. На скорости 150-160, по мокрому асфальту под проливным дождем, машина держится на дороге как у себя дома.
Что на счет динамики после 100 км/ч, то тут ты реально дал конечно  :pleasantry: шож ты на шестой от нее требуешь, спустись на пятую, а если надо на четвертую ступеньку и увидишь, тебе понравится  :thumpup:
По поводу разгона ланоса по отношению к тойоте, фигня все это, ты еще нормально на тойотке не ездил, поэтому твое мнение субъективное.
« Последнее редактирование: 15 Февраля 2011, 07:31:09 от sanset »
Лучше быть дураком среди умных, чем умным среди дураков.

Оффлайн volodya327 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 28
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #126 : 07 Февраля 2011, 12:19:32 »
шож ты на шестой от нее требуеш, спустись на пятую а если надо на четвертую ступеньку и увидиш, тебе понравится

Тест-драйв пройшов якось дуже швидко. Їздили до першого моста по Бориспільській трасі і назад. Мало що встиг відчути/оцінити за кілька хвилин "гонки". Хотів також глянути - які оберти тримає двигун на 100 км/г на 4, 5 та 6 передачі.
Я аналізував графіки роботи двигуна 1,33 та порівнював їх із "конкурентами". У нас ;) максимальний крутний момент на 3800, у 1,6 на 5200. Це дуже гарно що машина з максимальною ефективністю тягне на низьких обертах, а не на великих. До того ж, крива потужності у мотора 1,33 найближча до прямої лінії з усіх двигунів Тойоти 1,33-1,6-1,8-2.0. Це теж важливо - двигун веде себе прогнозовано.
Бо у того ж Ланоса 1,5 є нерівномірність у наборі потужності ("горизонтальний" участок) коли з набором обертів кількість "коней", які мотор збирає у табун, майже не росте. Цей провал відчувається десь на 80 км/г на 4 передачі коли ти даєш газу, машина розганяється а потім перестає. Ти сидиш, тримаєш газ, а вона тупо "не їде" і тільки коли оберти піднімаються вище цього "провала" іде підхват і Ланос продовжує набір швидкості. Це досить помітно.

Я от думаю, чи не сходити мені ще на один тест-драйв 1,33 ?..
Якщо на нижчих передачах прискорення з 90 до 130 буде пристойним, то це однозначно моя машина.

Мені треба щось вирішити зараз, бо в середині березня прийде перша партія машин 2011. Частина машин 1,33 там вже заброньована. Якщо довго думати, то може не залишитись потрібного кольору (я хочу білий).
1,33 попереднього року вже давно немає, а 1,6 є. І потрібний мені колір є. І знижку допами дають до 8000 грн. Та мої думки весь час про 1,33 :)

Оффлайн fighter1 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 775
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #127 : 07 Февраля 2011, 12:29:03 »
volodya327 конечно сходи, я пока решал 3 раза тестил, имею право. Могу сказать одно, самый толковый тест-драйв мне дали на окружной, ни кто не гнал в шею, дали попробывать машину и на ямах и на ускорении и на старте со светофоров, после окружной я решился на 1,33.
Лучше быть дураком среди умных, чем умным среди дураков.

Оффлайн romeo >>

  • Член Клуба
  • Хранитель порядка ТКУ...
  • *****
  • Сообщений: 4478
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #128 : 07 Февраля 2011, 12:45:13 »
volodya327 книжки на 1.33 у мну нет - у меня 1.6 - но там указаны диапазоны температур и какие масла лить
стандарт 0в20 и 5в30 %)

сомневаюсь что на 1.33 что-то другое -- движок по сути тот же должен быть - только с меньшим объемом. которые решается ходом и размером поршней  :pleasantry:

ЗЫ попроси у кого 1.33 - пусть глянут в мануал
Я перестал спорить с дураками - они опускают до своего уровня и побеждают за счёт опыта

Оффлайн borischenko.sergey >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 86
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #129 : 07 Февраля 2011, 12:58:16 »
Ходив на тест-драйв у минулу суботу бо досі не можу визначитися що брати: 1,33 чи 1,6.
Не сомневайся - бери 1.6! Потом будешь в 1.33 вместе с семьёй возить ещё и свои сомнения. Для этой модели идеальный объём 1.8, но у наших официалов к сожалению такого варианта нет (есть авенсисы - но это уже другая история ).

Спочатку проїхався на 1,6 АТ (1,6 МТ на тесті не було). Поки торкнув газ та перекинувся парою слів з продавцем салону на спідометрі вже було 140. Машина на трасі стоїть як вкопана, швидкість не відчувається. Кік-даун викликає легкий поштовх та відчутне прискорення (тільки тут почув голос мотора). Тестував розгон зі 110 до 140 пару разів. Нормальне прискорення. В салоні комфортно, двигун майже не чув (ймовірно через шум від дощу). Корола була керованою, але я і не робив різких рухів на мокрому асфальті.
Всё так и есть.

Тепер, нарешті, я зрозумів чому 1,33 назвали "City" :)
В городе гораздо удобней иметь автомат, а не маленький объём
« Последнее редактирование: 15 Февраля 2011, 07:35:21 от sanset »

Оффлайн fighter1 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 775
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #130 : 07 Февраля 2011, 13:12:38 »
borischenko.sergey
Не сомневайся - бери 1.6! Потом будешь в 1.33 вместе с семьёй возить ещё и свои сомнения. Для этой модели идеальный объём 1.8, но у наших официалов к сожалению такого варианта нет (есть авенсисы - но это уже другая история ).

В городе гораздо удобней иметь автомат, а не маленький объём

Ну это ты гониш, в машине было пять человек и загруженный багажник, из мметро ехали, по городу я даже не почувствовал критической потери в динамике, что меня очень улыбало. И на фиг гнать когда не знаеш ?
На счет автомата для города ты прав на 100%, на счет объема ты опять загнался. Не ну лучьше иметь под капотом 3,5 литра и торчать как классный пацан в пробке.

На счет выбора между 1,6 и 1,3 скажу так, для меня при покупке и выборе между этих движков огромную роль сыграла цена. хватило бы налика на 1,6 с автоматом даже и не думал бы. Но хватило на 1,3. После теста понял что меня вполне удовлетворит сей агрегат и забрал. И еще не разу не пожалел. так что как говорится каждому свое, но и уважать чужой выбор тоже надо.
« Последнее редактирование: 06 Марта 2012, 22:12:39 от banzai »
Лучше быть дураком среди умных, чем умным среди дураков.

Оффлайн Afox >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 45
  • Пол: Мужской
  • Регион: АР Крым
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #131 : 07 Февраля 2011, 14:20:10 »
На счет выбора между 1,6 и 1,3 скажу так, для меня при покупке и выборе между этих движков огромную роль сыграла цена. хватило бы налика на 1,6 с автоматом даже и не думал бы. Но хватило на 1,3. После теста понял что меня вполне удовлетворит сей агрегат и забрал. И еще не разу не пожалел. так что как говорится каждому свое, но и уважать чужой выбор тоже надо.
да, в первую очередь играет роль семейный бюджет! а если есть где занять или взять денежку. Брать нужно 1.6! будет больше уверенности при обгонах и перестроениях, а это безопасность!
« Последнее редактирование: 06 Марта 2012, 22:14:55 от banzai »

Оффлайн volodya327 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 28
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #132 : 07 Февраля 2011, 14:43:28 »
На счет выбора между 1,6 и 1,3 скажу так, для меня при покупке и выборе между этих движков огромную роль сыграла цена. хватило бы налика на 1,6 с автоматом даже и не думал бы. Но хватило на 1,3.

В мене і на 1,6 Terra з АТ вистачає, та я все одно розглядаю варіант із 1,33 МТ.
Я не ставлюся до авто як до чогось особливого. Це актив, який сильно втрачає в ціні з часом. Тому треба брати мінімум, яким ти будеш реально користуватися 5-7 років. Тобто вижмеш із своїх витрат 100%.
Я собі сказав, що без автомата я спокійно обійдусь. До "ручки" звик і на тест драйві з 1,6 АТ постійно намагався щось там віртуально переключати. :) Тут я можу зекономити.
Питання - чи можу на об'ємі двигуна.
Якщо 1,33 нормально веде себе до 100 км/г по трасі (це я перевірив) та має нормальну динаміку розгону (тут поки що в мене є сумніви), то питання вирішене. До того ж двигун 1,33 економічніший, що для мене теж важливо.

До речі, з приводу витрат пального 1,33 vs 1,6 інфа в Інеті протирічива.
На сайті Імпортера:
1,33 л Dual VVT-i 6-ступ. мех.
Городской цикл, л/100 км    7,1       
Загородный цикл, л/100 км    4,9    
Смешанный цикл, л/100 км    5,7    

1,6 л Dual VVT-i 6-ступ. мех.
Городской цикл, л/100 км    8,9    
Загородный цикл, л/100 км    5,8    
Смешанный цикл, л/100 км    6,9
http://www.toyota.ua/cars/new_cars/corolla/fullspecs.aspx

На сайті ОД:
1.33 6 MT City Год выпуска 2010
Городской цикл, л/100 км   7.1
Загородный цикл, л/100 км   4.9   
Смешанный цикл, л/100 км   5.7   

1.6 6 MT Terra Год выпуска 2010
Городской цикл, л/100 км   7.9
Загородный цикл, л/100 км   5.1
Смешанный цикл, л/100 км   6.1
http://www.toyota-kiev.com.ua/tech_toyota_corolla.html

Якась нескладуха із росходом пального...
Може пауза із поставкою нових машин 1,6 МТ/АТ в минулому році була пов'язана із оновленням моторів ?
« Последнее редактирование: 07 Февраля 2011, 17:03:24 от volodya327 »

Оффлайн Tariq >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 190
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #133 : 07 Февраля 2011, 15:28:37 »
конечно прийдётся чуть привыкнуть к манере обгона на 1,3, но потом особой разницы замечать не будеш. хотя надо реально оценивать возможности машины и ждать прыти движков  более 2 литров

Оффлайн volodya327 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 28
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
Re: Владельцы Corolla citi 1.33
« Ответ #134 : 07 Февраля 2011, 17:06:33 »
Розв'язав питання щодо протиріч із витратою пального на сайтах Імпортера та ОД. ОД помилився в цифрах і обіцяв підправити їх на сайті.
Правильні цифри на:
http://www.toyota.ua/cars/new_cars/corolla/fullspecs.aspx