Автор Тема: Датчик кислорода і датчик смесі, яке напряженіє на сигнальних пров..  (Прочитано 1681 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Uriy26 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 68
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Корола 1.3, 2011г.
Датчик кислорода і датчик смесі, яке напряженіє на сигнальних проводах коли машина робить і коли газуєш. Дякую за відповідь.
 
Всім всього найкращого

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1713
  • Регион: Тернопольский
Від 0.5 вольта і бігає, на підігрів твердих 12.

Оффлайн Uriy26 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 68
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Корола 1.3, 2011г.
Від 0.5 вольта і бігає, на підігрів твердих 12.
Да дякую за ответ, другий датчик - це датчик кіслорода (обичний), у мене тоже скакає напруга 0,3-0,9 коли газуєш, а коли холостий ход 0,9 стоїть на месте - це впринципі нормальна робота. Денсо (проізводітель цього датчика) пише шо ісправний датчик должен показувать 0,9, тоді значить каталізатор ісправний, а якшо каталізатор несправний то показанія 2 датчика будуть прібліжонні до 1 датчика. А перший датчик - це широкополосний датчик, у мене на ньому 3,1в - на одному проводі, а на другом 3,4в, между проводами 0,3в - це правильно. Провіряв ток першого (двумя тестерами) - дуже слабе ізмененіє тока - коли газуєш до -0,5мА, а коли газ скінув до 2мА, може із за поганого бензіна і/або шо на протяженії 50 тис. вона у мене масло жрала як танк, може нада буде 2 датчик помінять.
Всім всього найкращого

Оффлайн Uriy26 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 68
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Корола 1.3, 2011г.
Да дякую за ответ, другий датчик - це датчик кіслорода (обичний), у мене тоже скакає напруга 0,3-0,9 коли газуєш, а коли холостий ход 0,9 стоїть на месте - це впринципі нормальна робота. Денсо (проізводітель цього датчика) пише шо ісправний датчик должен показувать 0,9, тоді значить каталізатор ісправний, а якшо каталізатор несправний то показанія 2 датчика будуть прібліжонні до 1 датчика. А перший датчик - це широкополосний датчик, у мене на ньому 3,1в - на одному проводі, а на другом 3,4в, между проводами 0,3в - це правильно. Провіряв ток першого (двумя тестерами) - дуже слабе ізмененіє тока - коли газуєш до -0,5мА, а коли газ скінув до 2мА, може із за поганого бензіна і/або шо на протяженії 50 тис. вона у мене масло жрала як танк, може нада буде 2 датчик помінять.
Може тестери неправильно (трошки меньше) ток показують, нада адаптером і програмою подключиться і провірить.
Всім всього найкращого

Оффлайн Uriy26 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 68
  • Пол: Мужской
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Корола 1.3, 2011г.
Від 0.5 вольта і бігає, на підігрів твердих 12.
Добрий вечір, еслі у Вас 2011 года машина і датчики такі як у мене то на 2 датчику при холостом ходу должно буть 0,9в, еслі не то наверно - неісправность.
« Последнее редактирование: 11 Ноября 2019, 16:19:32 от Uriy26 »
Всім всього найкращого

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1713
  • Регион: Тернопольский
Я не займаюсь вивченням напруги на датчиках, в мене є різні діагностичні прибори які показують вмер датчик чи ні, а також інші проблеми через які датчик може неправильно працювати. :pleasantry: