Автор Тема: Нестабільна бортова напруга  (Прочитано 4796 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
Нестабільна бортова напруга
« : 30 Мая 2017, 10:35:16 »
Проблема:
Без габаритів напруга бортової мережі плаває в межах 12.4-14.6 В
Симптоми:
Після стоянки заводиться без проблем, напруга на АКБ 12.2В. На заведеному двигуні напруга самовільно змінюється від 12.4В до 14.6В, при чому може  "гуляти" туди-сюди, а може зупинитись на максимумі чи мінімумі, а може 13.0В, а може пів дня залишатись 14.1В
На всі споживачі як окремо, так і разом: магнітола, клімат (вкл і викл кондиціонер), підігрів дзеркал, стоп-сигнал, і навіть підсвітка багажника і т.д. - практично не реагує. Якщо не включено зовнішнє світло - напруга гуляє. Зі світлом, при максимальному навантаженні, на холостих, може просісти до 13.9В.
Вдалось встановити лише одну залежність: вмикаються габарити (ближнє, дальнє, ПТФ) і напруга чітко тримається 14.1-14.2В.
Окремо "маячити" дальнім - без змін. На датчик світла реагує коректно і при включенні ближнього в режимі AUTO наруга стабілізується.
На зміну оборотів не реагує.
Кілька разів був в електриків, але в них якраз попадав "момент" і на вольтметрі чітко трималось 14.1В - 14.2В, то ж проблему зафіксувати не вдавалось.
Прошу діагноз, панове. Чи може ще якісь аналізи?
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1713
  • Регион: Тернопольский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #1 : 30 Мая 2017, 22:42:26 »
Заїдь до мене, я зроблю тобі генератор і почищу маси по моторному, в мене точно така сама історія була до недавна, вліз в 1000грн по ремонту, але в мене ще й кільця  з підшипниками на генераторі пішли гайтю.

Оффлайн игорь ом >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 227
  • Пол: Мужской
  • Регион: Полтавский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #2 : 01 Июня 2017, 21:43:43 »
какая у вас машина? не спешите никуда лезть

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #3 : 02 Июня 2017, 09:56:56 »
проблема спостерігається на Avensis T27
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн игорь ом >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 227
  • Пол: Мужской
  • Регион: Полтавский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #4 : 02 Июня 2017, 17:20:01 »
во первых не надо туда лезть тестером. во вторых нема смысла ехать к электрикам, у которых нет дилерского сканера.
суть в чем. нету там на гене регулятора. бортовым напряжением управляет эбу мотора. на гене только усилитель ошибки. бортовое напряжение меняется в дуже широких пределах, примерно от 12 с копейками до почти 16 вольтей, в зависимости от характера работы машинки. при полностью исправном и заряженном акуме (проверить в первую очередь), на холостом гена не работает. при запросе крутящего тоже не работает. на мощностных тоже отдыхает. короче для проверки бортового есть специальный дилерский тест, это не жигули.

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1713
  • Регион: Тернопольский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #5 : 02 Июня 2017, 21:29:18 »
А спорим, что если у него эбу ушло по зарядке секасом заниматься, то при помощи обычной 5 ватной лампочки я ему сделаю стабильную зарядку, и диагностику сделаю при помощи тестера, хотя стрим имеется и ктс и мультик и ещё хрен знает чего, или вы  ему по телефону это всё отримонтируете?
Если кольца на генераторе пиляные, то и блудняк будет,  вообще масса причин может быть, и не всегда диагностика покажет куда конкретно смотреть.
« Последнее редактирование: 02 Июня 2017, 21:31:47 от sergey2 »

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #6 : 30 Июня 2017, 16:27:50 »
Заїдь до мене...
Нажаль, ніяк не доберусь.

... нет дилерского сканера....

Дилерський сканер помилок не видає.

Виявлено нові симптоми:
Без "світла" напруга падає при не натиснутій педалі газу (на холостих і при відпусканні педалі газу.)
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн Dim >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 209
  • Пол: Мужской
  • Регион: Запорожский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #7 : 30 Июня 2017, 22:51:31 »
А зачем вы стали мерить эту самую напругу? Аккумулятор быстро разряжается?

Оффлайн игорь ом >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 227
  • Пол: Мужской
  • Регион: Полтавский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #8 : 02 Июля 2017, 21:35:43 »
Нажаль, ніяк не доберусь.

Дилерський сканер помилок не видає.

Виявлено нові симптоми:
Без "світла" напруга падає при не натиснутій педалі газу (на холостих і при відпусканні педалі газу.)
так и должно быть

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #9 : 19 Июля 2017, 15:03:48 »
А зачем вы стали мерить эту самую напругу? Аккумулятор быстро разряжается?
вольтметром. Акумулятор не сідає - постійно включаю світло.
так и должно быть
можете детальніше описати, або дати посилання на джерела.
Бо, поки, думки розходяться
« Последнее редактирование: 19 Июля 2017, 15:05:52 от baskos »
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)

Оффлайн Dim >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 209
  • Пол: Мужской
  • Регион: Запорожский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #10 : 20 Июля 2017, 21:16:06 »
Акумулятор не сідає
Совет: не мешайте машине работать, всё у Вас в порядке.

Оффлайн baskos >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 122
  • Пол: Мужской
  • Регион: Тернопольский
Re: Нестабільна бортова напруга
« Ответ #11 : 05 Декабря 2017, 09:46:48 »
Совет: не мешайте машине работать, всё у Вас в порядке.

В загальному, так і є.
Як виявилось, це особливість роботи двигунів TOYOTA із системою Valvematic (-FAE). В pdf-ках TOYOTA:
"Alt Vol - Non Active Test -  12.5 to 14.8 V: Varies according to battery electrolyte temperature and driving conditions after engine started"
тобто зарядка акумулятора відбувається в залежності від струму споживання, напруги на акумуляторі, температури акумулятора та режиму роботи двигуна.
Відповідно до цих параметрів, система визначає чи потрібно заряджати акумулятор, чи живити бортову систему з нього - таким чином інженери TOYOTA боролись за економію палива.
Всі граматичні помилки є стилістичними особливостями автора  :)