Короткий вступ: Toyota Yaris II 1,3 VVTi MMT (10.2008), поточний пробіг 53 тис.км.
З 35 тис.км. почалися глюки з ММТ - мигання "N" при включенні передачі, дуже швидке перемикання 3ї передачі, відсутність допомоги при старті. При нагоді (був у Львові у родини в квітні 2014р) заїхав на Тойота-Діамант, виконали діагностику і перепрошивку зчеплення, почистили дросельну, виконали заміну моторного масла і всіх фільтрів. Рекомендували замінити зчеплення або їздити поки вона не зупиниться і вже тоді замінити.
Після цих маніпуляцій проблеми на якийсь період зникли, машина себе почала значно краще поводити. Після зими глюки потроху поверталися: мигання "N" при включенні передачі, при холодній коробці - 1ша передача -> розгін -> 2га передача -> скидання на 1шу передачу -> розгін -> 2га передача -> переключання вручну на 3тю (щоб повторювати дибільний цикл на холодній коробці). Задумався про заміну зчеплення.
Минулого тижня знов їхав до Львова, вирішив заодно зробити ТО. До офіційного дилера вирішив не їхати після оголошеної по телефону суми на всі пункти мого ТО (6 років/50тис.км). Брат порекомендував (у нього Toyota Avensis) купити з.ч. у S-line (автомагазин і СТО, які спеціалізуються на японцях), а обслуговуватися на РікАвто (на «Південному», автосалон і СТО, які давно працюють з Toyota і Lexus).
Короткий підсумок ТО: з.ч. - 2500грн. (без м.м., ще мав з попереднього ТО), робота 600грн. (з яких 200 за комп’ютерну діагностику, чистку дросельної, перевірку акумулятора і заміну свічок):
- заміна моторного масла Toyota 5W30 (~3л.), фільтра м.м. і прокладки;
- заміна трансмісійного масла Toyota 75W90 (~2,2л., купив 3л.) і прокладки;
- заміна свічок запалювання (оригінал – Denso для Toyota, 4шт.);
- чистка дросельної заслонки;
- заміна передніх гальмівних колодок (поставив Ferodo);
- заміна гальмівної рідини Toyota (0,5л);
- заміна фільтру двигуна (Interparts);
- заміна фільтру салону (Interparts);
- діагностика ходової;
- комп’ютерна діагностика (мав їхати до Івано-Франківська, вирішив спробувати перепрошити зчеплення і подивитися що з того вийде, особливих змін крім появи допомоги при старті не помітив, потім вирішив замінити зчеплення).
При комп’ютерній діагностиці жодних помилок не виявлено. Рекомендація замінити зчеплення (корзина+диск+вижимний) і задній сальник колінвалу (сліди підтікання масла) - $289 (оригінал). По актуатору (ціна оригінального близько 205 доларів у S-line, на Exist.ua бачив трохи дешевше) жодних зауважень не було, вирішив поки що не міняти.
Заміна зчеплення.
Тривало ще щастя 3,5 години на розбирання/збирання і хвилин 20 на чистку (пил від зчеплення і очистка від слідів масла) і заміну. Протягом всього процесу ТО і заміни від машини ніхто не відганяв, механік і електрик попутно відповідали на мої дурні і не дуже запитання. В них за цей місяць був 3й Yaris з заміною зчеплення. Печально.
В процесі розбирання/заміни зробив порівняльні фото старих і нових з.ч., викладу наступними повідомленнями.