ТОЙОТА КЛУБ УКРАИНА

Технический Раздел => Двигатель и Трансмиссия => RAV4 => Тема начата: Lupus от 12 Июля 2019, 23:20:55

Название: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 12 Июля 2019, 23:20:55
Вітання всім!

Можете починати кидатись гнилими помідорами, але підніму всюди вже обжовану тему. Коли купив машину, рік тому, холості були 800. Згодом підросли до ~900. Подумав - засрався клапан холостого. Зняв дроссель, все почистив, зібрав. Тепер холості то 1000, то 1200, то 1100 - як коли,  на якому світлофорі. Клапан холостого працює, термопружина - теж, прокладки нові/старі - результат той самий. Загрався шукати що не так. Коли знімаю фішку з датчика вакууму - обороти падають до 700-800. В кого які ідеї, підкажіть будь ласка!
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: sergey2 от 17 Июля 2019, 07:39:02
Та які ідеї, все як завжди, зняти клему на пів години і потім зробити адаптацію дросселя, майнути кілометрів за сто з рівномірною швидкістю та без навантажень, або в місті біля тижня кататись прийдеться.
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 17 Июля 2019, 09:12:22
Та які ідеї, все як завжди, зняти клему на пів години і потім зробити адаптацію дросселя, майнути кілометрів за сто з рівномірною швидкістю та без навантажень, або в місті біля тижня кататись прийдеться.
Та знімав я клему, блін, потім тиждень катався. В мене в день пробіг ~100+ км. «Без навантажень» це не давати під хвіст? Не крутити вище 2500?
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: sergey2 от 19 Июля 2019, 07:23:25
Так, в режимі пенсіонера :pleasantry:, тоді шукай підсос повітря на вході, також перевір чи правильно все назад зібрав і відкалібруй датчик положення ДЗ за допомогою мультиметра.
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 19 Июля 2019, 08:01:58
Так, в режимі пенсіонера :pleasantry:, тоді шукай підсос повітря на вході, також перевір чи правильно все назад зібрав і відкалібруй датчик положення ДЗ за допомогою мультиметра.
Та зібрав все правильно. Я не перший день машинки колупаю, просто тойота першенька)) Датчик відкалібрував. При чім знаходжу різну інфу по калібровці. Бачив 75/45, 70/50, 60/40... пробував калібрувати і так, і так, і так. По холостих - без різниці, зате перестало машиною шарпати при різкому скиданні газу. Якщо поїду до Львова в неділю, спробую скинути клему і катанути соточку в «пенсійному» режимі...
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 19 Июля 2019, 10:44:37
Ще одне питання. В нубірі, якщо закрити рукою впуск дроселя, двигун глох. В Раві - обороти падають і чути свист/писк внизу двигуна. Якщо витягнути щуп, свист/писк пропадає, і явно відчувається, як повітря смокче через трубку щупа! Так має бути, чи щось не те?
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: sergey2 от 20 Июля 2019, 08:47:15
Десь смокче :pleasantry:, мав би заглохнути.
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 19 Сентября 2019, 00:15:24
Може комусь стане в нагоді. Проблема вирішена. Заглушив клапан EGR, обороти повернулися в норму))
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: sergey2 от 22 Сентября 2019, 10:44:10
От через нього і смоктало, в япошках не раз замічав проблему, коли металічна гофра до цього клапана має мікро тріщину в середині складки і її при цьому не видно, а проблему буває аж замахаєшся шукати, бо на своєму авто ти це відчуваєш і рішаєш на протязі певного часу, а клієнт хоче негайно, а все не так просто як виявляється.
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 22 Сентября 2019, 17:01:39
От через нього і смоктало, в япошках не раз замічав проблему, коли металічна гофра до цього клапана має мікро тріщину в середині складки і її при цьому не видно, а проблему буває аж замахаєшся шукати, бо на своєму авто ти це відчуваєш і рішаєш на протязі певного часу, а клієнт хоче негайно, а все не так просто як виявляється.
В мене трубка йде. Там ціла схема з пневмо-електричним клапаном і «модулятором». Я заглушив його «як всі» - тупо прокладкою між клапаном і впускним колектором. Обороти стали 800. Поїздив наступного дня - піднялись до 900. Чого - ХЗ... Вирішив зняти. Клапан виявився робочим, тільки трубка, яка йде до «модулятора», в обхід клапана, була сильно засрана. Почистив, розглушив, зараз холості то 1000, то 900, то 1100... Трубка вакуумна, яка має відкривати клапан чогось ніхрена не смокче ні на холостих, ні при збільшенні оборотів. Вдягнув на штуцер трубку, потягнув повітря, щоби клапан привідкрився, обороти зменшились. При чім, чим сильніше відкриваєш клапан, тим сильніше падають обороти. От тепер думаю, може проблема в тому, що клапан EGR має бути привідкритий на холостих, а він закритий, тому і холості зависокі?.. Хоча клапан хочу всетаки глушити, але по людськи, а не тупо прокладкою. Бо позитиву від заглушеного таки багато.
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: игорь ом от 23 Сентября 2019, 19:33:39
у егр-а на любой машине есть алгоритм работы. есть люди которые знают этот алгоритм. поспрашивайте.
Название: Re: Холості обороти
Отправлено: Lupus от 23 Сентября 2019, 20:10:45
у егр-а на любой машине есть алгоритм работы. есть люди которые знают этот алгоритм. поспрашивайте.
Я б з радістю. Але, нажаль, не знаю хорошого майстра по старих тойотах в Києві. Машина не сильно популярна і масова))