ТОЙОТА КЛУБ УКРАИНА
Технический Раздел => Двигатель и Трансмиссия => RAV4 => Тема начата: Lupus от 12 Июля 2019, 23:20:55
-
Вітання всім!
Можете починати кидатись гнилими помідорами, але підніму всюди вже обжовану тему. Коли купив машину, рік тому, холості були 800. Згодом підросли до ~900. Подумав - засрався клапан холостого. Зняв дроссель, все почистив, зібрав. Тепер холості то 1000, то 1200, то 1100 - як коли, на якому світлофорі. Клапан холостого працює, термопружина - теж, прокладки нові/старі - результат той самий. Загрався шукати що не так. Коли знімаю фішку з датчика вакууму - обороти падають до 700-800. В кого які ідеї, підкажіть будь ласка!
-
Та які ідеї, все як завжди, зняти клему на пів години і потім зробити адаптацію дросселя, майнути кілометрів за сто з рівномірною швидкістю та без навантажень, або в місті біля тижня кататись прийдеться.
-
Та які ідеї, все як завжди, зняти клему на пів години і потім зробити адаптацію дросселя, майнути кілометрів за сто з рівномірною швидкістю та без навантажень, або в місті біля тижня кататись прийдеться.
Та знімав я клему, блін, потім тиждень катався. В мене в день пробіг ~100+ км. «Без навантажень» це не давати під хвіст? Не крутити вище 2500?
-
Так, в режимі пенсіонера :pleasantry:, тоді шукай підсос повітря на вході, також перевір чи правильно все назад зібрав і відкалібруй датчик положення ДЗ за допомогою мультиметра.
-
Так, в режимі пенсіонера :pleasantry:, тоді шукай підсос повітря на вході, також перевір чи правильно все назад зібрав і відкалібруй датчик положення ДЗ за допомогою мультиметра.
Та зібрав все правильно. Я не перший день машинки колупаю, просто тойота першенька)) Датчик відкалібрував. При чім знаходжу різну інфу по калібровці. Бачив 75/45, 70/50, 60/40... пробував калібрувати і так, і так, і так. По холостих - без різниці, зате перестало машиною шарпати при різкому скиданні газу. Якщо поїду до Львова в неділю, спробую скинути клему і катанути соточку в «пенсійному» режимі...
-
Ще одне питання. В нубірі, якщо закрити рукою впуск дроселя, двигун глох. В Раві - обороти падають і чути свист/писк внизу двигуна. Якщо витягнути щуп, свист/писк пропадає, і явно відчувається, як повітря смокче через трубку щупа! Так має бути, чи щось не те?
-
Десь смокче :pleasantry:, мав би заглохнути.
-
Може комусь стане в нагоді. Проблема вирішена. Заглушив клапан EGR, обороти повернулися в норму))
-
От через нього і смоктало, в япошках не раз замічав проблему, коли металічна гофра до цього клапана має мікро тріщину в середині складки і її при цьому не видно, а проблему буває аж замахаєшся шукати, бо на своєму авто ти це відчуваєш і рішаєш на протязі певного часу, а клієнт хоче негайно, а все не так просто як виявляється.
-
От через нього і смоктало, в япошках не раз замічав проблему, коли металічна гофра до цього клапана має мікро тріщину в середині складки і її при цьому не видно, а проблему буває аж замахаєшся шукати, бо на своєму авто ти це відчуваєш і рішаєш на протязі певного часу, а клієнт хоче негайно, а все не так просто як виявляється.
В мене трубка йде. Там ціла схема з пневмо-електричним клапаном і «модулятором». Я заглушив його «як всі» - тупо прокладкою між клапаном і впускним колектором. Обороти стали 800. Поїздив наступного дня - піднялись до 900. Чого - ХЗ... Вирішив зняти. Клапан виявився робочим, тільки трубка, яка йде до «модулятора», в обхід клапана, була сильно засрана. Почистив, розглушив, зараз холості то 1000, то 900, то 1100... Трубка вакуумна, яка має відкривати клапан чогось ніхрена не смокче ні на холостих, ні при збільшенні оборотів. Вдягнув на штуцер трубку, потягнув повітря, щоби клапан привідкрився, обороти зменшились. При чім, чим сильніше відкриваєш клапан, тим сильніше падають обороти. От тепер думаю, може проблема в тому, що клапан EGR має бути привідкритий на холостих, а він закритий, тому і холості зависокі?.. Хоча клапан хочу всетаки глушити, але по людськи, а не тупо прокладкою. Бо позитиву від заглушеного таки багато.
-
у егр-а на любой машине есть алгоритм работы. есть люди которые знают этот алгоритм. поспрашивайте.
-
у егр-а на любой машине есть алгоритм работы. есть люди которые знают этот алгоритм. поспрашивайте.
Я б з радістю. Але, нажаль, не знаю хорошого майстра по старих тойотах в Києві. Машина не сильно популярна і масова))