Автор Тема: Холості обороти  (Прочитано 194 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Lupus >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 4
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Rav4 xa10
Холості обороти
« : 12 Июля 2019, 23:20:55 »
Вітання всім!

Можете починати кидатись гнилими помідорами, але підніму всюди вже обжовану тему. Коли купив машину, рік тому, холості були 800. Згодом підросли до ~900. Подумав - засрався клапан холостого. Зняв дроссель, все почистив, зібрав. Тепер холості то 1000, то 1200, то 1100 - як коли,  на якому світлофорі. Клапан холостого працює, термопружина - теж, прокладки нові/старі - результат той самий. Загрався шукати що не так. Коли знімаю фішку з датчика вакууму - обороти падають до 700-800. В кого які ідеї, підкажіть будь ласка!

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1594
  • Регион: Тернопольский
Re: Холості обороти
« Ответ #1 : 17 Июля 2019, 07:39:02 »
Та які ідеї, все як завжди, зняти клему на пів години і потім зробити адаптацію дросселя, майнути кілометрів за сто з рівномірною швидкістю та без навантажень, або в місті біля тижня кататись прийдеться.

Оффлайн Lupus >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 4
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Rav4 xa10
Re: Холості обороти
« Ответ #2 : 17 Июля 2019, 09:12:22 »
Та які ідеї, все як завжди, зняти клему на пів години і потім зробити адаптацію дросселя, майнути кілометрів за сто з рівномірною швидкістю та без навантажень, або в місті біля тижня кататись прийдеться.
Та знімав я клему, блін, потім тиждень катався. В мене в день пробіг ~100+ км. «Без навантажень» це не давати під хвіст? Не крутити вище 2500?

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1594
  • Регион: Тернопольский
Re: Холості обороти
« Ответ #3 : 19 Июля 2019, 07:23:25 »
Так, в режимі пенсіонера :pleasantry:, тоді шукай підсос повітря на вході, також перевір чи правильно все назад зібрав і відкалібруй датчик положення ДЗ за допомогою мультиметра.

Оффлайн Lupus >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 4
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Rav4 xa10
Re: Холості обороти
« Ответ #4 : 19 Июля 2019, 08:01:58 »
Так, в режимі пенсіонера :pleasantry:, тоді шукай підсос повітря на вході, також перевір чи правильно все назад зібрав і відкалібруй датчик положення ДЗ за допомогою мультиметра.
Та зібрав все правильно. Я не перший день машинки колупаю, просто тойота першенька)) Датчик відкалібрував. При чім знаходжу різну інфу по калібровці. Бачив 75/45, 70/50, 60/40... пробував калібрувати і так, і так, і так. По холостих - без різниці, зате перестало машиною шарпати при різкому скиданні газу. Якщо поїду до Львова в неділю, спробую скинути клему і катанути соточку в «пенсійному» режимі...

Оффлайн Lupus >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 4
  • Регион: Киевский
  • Автомобиль: Rav4 xa10
Re: Холості обороти
« Ответ #5 : 19 Июля 2019, 10:44:37 »
Ще одне питання. В нубірі, якщо закрити рукою впуск дроселя, двигун глох. В Раві - обороти падають і чути свист/писк внизу двигуна. Якщо витягнути щуп, свист/писк пропадає, і явно відчувається, як повітря смокче через трубку щупа! Так має бути, чи щось не те?

Оффлайн sergey2 >>

  • Посетитель
  • Сообщений: 1594
  • Регион: Тернопольский
Re: Холості обороти
« Ответ #6 : 20 Июля 2019, 08:47:15 »
Десь смокче :pleasantry:, мав би заглохнути.